Thursday, April 21, 2005

Cameron Highlands, tari silat & Gua Senyum


Equatorial Resort, Brinchang. (suka awan itu!)


Cactus Valley, Brinchang.


ladang teh yang best! (i love this pic!)
[dana,shahnon,stan,yan,zam,ira,imah,kakmi,zul]

Banyaknya nak tulis. Banyaknya gambar nak upload! heheh.Ok. mari ringkaskan semuanya. Ni trip aku ke Cameron Highlands untuk kali yang ketiga dan tanpa ragu-ragu, yang nilaah paling best! Kitorang pergi 4 kereta. 17 orang! 2 bilik apartment. 7 laki & 10 perempuan. (Shahnon,Stan,Zam,Yan,Ayda, Imah,Ira,Kakmi,Zira, Zul,Aya,As,Adi, Meor,Iena,Lyana,dana). Tentang penginapan memang dah save gile! Duduk apartmen yang best (Equatorial, Brinchang)! FREE pulak tu! Ni baru trip 2 hari tapi amik gambar sampai 300 keping lebih! Gila betol. hahah.

Tak sabar nak pegi kedai gambar print semua gambar sem ni! Sape2 yang kenal aku akan fahamlah sebab apa. Aku tak puas kalau setakat tengok gambar kat komputer je. Mesti nak kena print 4R dan masuk dalam album foto! :p

Terima kasih banyak kepada kakmi yang ada contact untuk membolehkan kami semua duduk free. Terima kasih juga kepada imah yang telah menjadi tour guide & 'ibu' yang berjaya! Terima kasih semua.


pertama kali "melihat" persembahan silat depan pengantin atas red carpet :p
[liana (sepupu) & syam]


Tengahari tadi pegi kenduri kahwin sepupu kat Dewan Komuniti TTDI. Aku perform silat depan pengantin. Masuk ni dah dua kali menari silat depan pengantin. Tapi kali ni grand skit la. Dulu buat atas jalan tar je kali ni ada red carpet & air-cond lagi. hehehe.

Esok malam pulak aku dan geng Outdoor Activities & Recreational Club (OARS) bertolak ke Gua Senyum:), Pahang sampai hari Ahad. Moga-moga selamat perjalanan pergi dan balik. InsyaAllah.

My Fotopages


Greenday - Holiday

No comments: