Sunday, December 04, 2005

Pesona Algebra

- Fotopages updated..!

Akhirnya aku jumpa jugak lagu-lagu The Times (band serpihan dari OAG.), setelah hampir setengah tahun mencari. Sangat kebetulan. Tengah nak google ape ntah pastu terjumpa lagu The Times dalam format real media player (.rm). Yang akhirnya telah aku convert ke mp3. Rupa-rupanya lagu Pesona Algebra ni dah lama aku dengar kat radio Era! Cuma taktau sape nyanyi je. eheh.
Sekali dengar style vocal penyanyi The Times memang tak tumpah macam Radhi OAG. Muzik pun tak banyak sangat beza. Tapi secara peribadi aku rasa vokal Radhi lebih power lagi la. Aku suka Pesona Algebra walaupun beat muziknya seakan sama macam lagu Someday oleh The Strokes. tak kisahlah tu, janji best.
---------------------------------------------------------------------------------
Cerita-cerita menarik hari ni (semalam):
1- NST:10 MINUTES WITH: Maths prodigy Adi Putra [teramat sangat kagum gila aku dengan dia ni]
2. Akhirnya Malaysia kalahkan servis kuda Thailand dalam sepak takraw! Pertama kali sejak SEA Games 1993. Happy giler, tapi kecewa sikit sebab tak sempat tengok..

No comments: